Coop Forum Ersboda

Ni säker märker  att jag bloggar inte lika offta nu för tiden. Och det är för att det är min högsta säsong just nu. Jag har haft så mycket jobb under hela oktuber, November och december. Bara under November och December jag tror att jag har jobbat ca 65 – 70 timmar per vecka. Och det är allt från privatpersoner till mycket företagsporträtt och reklamfotografering. Jag känner mig väldigt nöjd med allt jobb jag har. Riktigt kul med alla nya kunder jag har fått!! 😀

Här kan ni i alla fall se en ny kund till mig, Coop nord. Dom anlitade mig först för att fotografera deras styrelse. Och bara ca en månad efter anlitar dom mig igen för att fotografera hela ledningsgrupp. Detta gjorde vi på Coop ersboda.

Jag älskar hur färgglada bilderna blev!! 🙂

FOTOGRAFER UMEÅ - FOTOGRAF - COOP-8077

FOTOGRAFER UMEÅ - FOTOGRAF - COOP-2-3

FOTOGRAFER UMEÅ - FOTOGRAF - COOP-8108

Dom ville ha en vanlig gruppbild och en lite mer roligare gruppbild. Så gjorde vi det!!  🙂

FOTOGRAFER UMEÅ - FOTOGRAF - COOP-2

FOTOGRAFER UMEÅ - FOTOGRAF - COOP-2-2

Photoshoot med Wixners

Den här är den tredje gången som frisörerna Art by Wixners anlitar mig för att ta bilder till deras marknadsföring. Jag bara älskar att jobba med dom, dom är väldigt kreativa och gillar fashion!

Varje gången vi fotar vi har så himla roligt i studion!! Och bilderna blir bättre och bättre. Jag känner mig super nöjd med de här bilderna!! Ljuset är alltså perfekt tycker jag!! 😀

EdelPhoto-8790

EdelPhoto-8786

EdelPhoto-8820

EdelPhoto-8814

EdelPhoto-2

EdelPhoto-8867

EdelPhoto-8902

EdelPhoto-8860

EdelPhoto-8922

EdelPhoto-8928

EdelPhoto-8939

Alltså kolla på deras son!!! HAN ÄR GRYMM!!! Vilket barn alltså!!! 😀

EdelPhoto-8834

EdelPhoto-8830

Giraf of Sweden återkommer

Nu har jag fotograferat igen åt Giraf of Sweden!

Den här gången fotade vi med en fotboll spelare, ja dom säljer också produkter för er som idrottar utomhos  under hösten eller våren då det är lite kalt ute. Modellen som dom skickade till mi studion pratar spanska så vi snackade lite spanska under fotosessionen. Det var trevlig! 🙂

Kolla deras hemsida/webshop på http://www.girafofsweden.com

fotografer umeå-4363 fotografer umeå-4352 fotografer umeå-4361 fotografer umeå-4371

Restaurang Kungsgatan 133

Vad gott!!! 😀

I måndags var jag på Restaurang Kungsgatan 133 och fotograferade hela restaurangen samt några av deras maträtter. Gud vad gott det var!!! Jag fick smaka det jag fotade och det var helt fantasttisk!! 😀

Dom blev supernöjda med bilderna så nu ska dom även anlita mig till några uppdrag till, jag tror att jag ska fotografera Kaféet Göteborg och Hotel Gammal fengelse. Kul! 🙂

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5559

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5551

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5570

Kolla vilken mysig restaurang dom här!! Jag gillar inredningen!

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5490

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5501

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5526

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5529

FOTOGRAFER UMEÅ - RESTAURANGSBILDER-5616

Strömpilen Umeå

Centrum ledare av Ströpilen Janne Wiktorsson anlitade mig i Augusti för att fotografera hela ströpilen. Det här har varit ett långt projekt, därför att jag var tvungen att åka ditt flera gånger OCH i olika tider på dygnet så att jag kunde få solen på rätt sidan beroende på vilket hus jag skulle fota. Man vill också ha en blå och fint himmel så klart! Så detta gjorde att det tog ca en månad innan jag var klart med alla bilder (tyvärr så har vi inte bra väder varjedag här i norrlands).

Bilderna ska användas i flera olika marknadsföringssyfte. Det blir kul att se sen vad dom hittar på!! 😀

FOTOGRAFER UMEÅ-0182

FOTOGRAFER UMEÅ-2-3

FOTOGRAFER UMEÅ-

FOTOGRAFER UMEÅ-2-2

FOTOGRAFER UMEÅ-2

FOTOGRAFER UMEÅ-0198

FOTOGRAFER UMEÅ-2512

FOTOGRAFER UMEÅ-2545

FOTOGRAFER UMEÅ-3853