av Edel | okt 29, 2013 | Okategoriserade |
De senaste två veckorna har jag fotograferat mer i studio än hos mina kunder, det har blivit många bokningar med barntoto och familjeporträtt. Det är det som är roligast med mitt jobb att det är så varierande!! 😀
Jag kan tyvärr inte vissa bilder på alla kunder jag har fotat, men har kommer några bilder av dessa kunder som har godkänt att jag får visa bilderna på min hemsida. Det kommer fler sen förstås! 🙂






Vill ni se fler familjebilder och barnfoto? KLICKA HÄR!!
av Edel | okt 22, 2013 | Fotograf Umeå, Fotografer, Fotostudio Umeå, Reklamfoto |
Här kan ni se några bilder jag tog åt Butiken Ingrids Underkläder. De här bilderna tog vi innan Umeå Fashion Week, dom har använt bilderna för att marknadsföra deras modevisning som jag hörde var väldig bra.
Det var första gången jag fotade den här modellen och jag blev imponerad på hur duktigt hon var! Hon hade en fint kroppsspråk och linjer. Det var alltså enkel att guida fram henne till dessa poser jag ville få fram och fånga. Veronica var i studion när vi fotade, hon är bland de sötaste kvinna jag har träffat! Och för vad jag har sett hennes personal bara älskar henne!
Veronica förklarade det hon ville ha för typ av bilder, sent satt hon i studion och sa, Edel jag litar på dig så fota du bara. Så gjorde vi det och här nedan kan ni se resultaten 🙂

Och här kan ni se hur en av annonserna blev. Den har ni säkert sett på stan för att den var lite överallt!

av Edel | okt 13, 2013 | Bröllopsfoto, Fotograf Umeå, Fotografer, Fotostudio Umeå |
Och här är sista bröllopet av bröllopssäsongen 2013! Jag blev såå glad att jag fick fotografera det här bröllopet under hösten och få alla de här fina höstfärgerna!! 😀 Camilla och Morgan är en par som hittade mig genom Josefin lustigs blogg, Camilla sa att hon älskade bilderna som jag tog på Josefine och Mikael lustigs bröllop och då ville hon att jag skulle också fotografera deras bröllop. Självklart blev jag glad och tackade ja! 🙂 Dom gifte sig i ett underbart ställe som heter Gammplatsen och ligger i Lycksele. Det fanns såå många fina locations där!
Jag älskar skådespelare Morgan freeman, så jag kallade Morgan för Morgan freeman då och då, så bärjade han skratta och jag passade på att ta bilder med en fint och naturlig leende! Det var kul och jag gör allt för att göra mina kunder må bra och ha en rolig fotostund! 😀
Min assistent Matz Sigmark var med mig som vanlig och han var en underbar bra hjälp!











av Edel | sep 24, 2013 | Bröllopsfoto, Fotograf Umeå, Fotografer, Fotostudio Umeå |
Jag har fotograferat många brudpar men jag hade inte fotat en brud som skrattar lika mycket som Helena!! 😀 haha! Ja, vi skrattade från början till slutet, under ca 1,5 timmar fotosession har brudparen skrattat så hård att jag tror att dom fick ont i magen! Men det är bara ett positivt problem tycker jag!! Jag prioriterar att mina kunder ska ha roligt under tiden vi fotar då får man alltid naturliga och lekfulla bilder på dom! 🙂



Och här nedan kommer mina favoriter bilder! 🙂




Den här bilden där bruden ”tvingar” brudgummen att komma in i kyrkan har blivit väldig populär hos mig. Många av mina kunder har bett mig att ta just den här bilden.
Men kolla vilken bilkö vi fick!! haha! 😀











av Edel | sep 14, 2013 | Bröllopsfoto, Fotograf Umeå, Fotografer, Fotostudio Umeå |
Nu har jag själv gjort en ny hemsida som är bara för bröllopsfotografering!! 🙂
Den blev superfin och tanken är att du som kund som ska gifta sig och vill anlita en bröllopsfotograf ska ha en trivsamt upplevelse på en hemsidan där allt du hittar är om bröllopsfotografering. Ja, eftersom hemsidan är enbart för bröllopsfoto så kommer du bara att hitta bröllopsbilder, priser och öven omdömen som några av mina kunder har skrivit på rejta.se och på google.
Hemsidan har en slideshow på startsidan, och en enkel meny med Bilder (porfolio), Priser, en liten berättelse om mig, och en kontakt sida. Den blev stilrent tycker jag! 🙂
Klicka här så får du se: http://www.brollopsfotografumeå.se

Sida 6 av 7« Första«...34567»